Курстың соңында студенттердің қандай нәтиже күтетінін орнатыңыз

Мақсат: студенттеріңіздің курстан не күтетіндерін оқып, түсінетініне көз жеткізіңіз.

Сіздің оқу жоспарыңыз оқытушы қатысатын курстан нақты не күту қажеттігін береді. Дегенмен, онлайн курстан нәтиже күту басқаша болуы мүмкін. Сіздің студенттеріңіз олардан не күтетініңізді немесе онлайн курста не істеу керектігін білмейді. Семестрдің соңында ешкім таң қалмас үшін нақты не күтетініңізді анық жазу керек. Сіз студенттеріңіз: «Олар мұны істеу керек екенін білмеді (тапсырма, тесттер және т.б.)» деген жағдайдан аулақ болуыңыз қажет.

Курстан не күту қажеттігін көрсету үшін тамаша орын — курсқа кіріспе. Әр курстан күтілетін нәтиже үшін құсбелгісі бар тест жасаңыз, содан кейін қатысушылар әр курстан күтілетін нәтижені түсінетіндіктерін растамайынша курсты жалғастыра алмайтындай етіп оны алғышарт ретінде орнатыңыз. Барлық қатысушылар курстық жұмысты бастамас бұрын курстан не күтілетінін түсініп, келісуі керек. Сіз бұл бақылау тізімін бірінші тақырыпқ өту үшін алғышарты ретінде пайдаланасыз.

Тексеру парағын жасаңыз

Осылайша сіз «бағалау бақылау тізімін» жасай аласыз.

  1. Кіріспе тақырыптың соңғы бетін өңдеңіз.

  2. Курстан не күтілетінін түсінетініне көз жеткізуді сұрайтын хабарлама қосыңыз.

  3. Жаңа «Множественный выбор» тапсырмасын қосып, оны «Бақылау тізімі» немесе соған ұқсас деп атаңыз.

  4. Олар курс пен курстан не күтілетіні туралы барлық ақпаратты оқығанын растасын.    

    Кеңес: Түсініспеушіліктер болмас үшін нақтылауларды қосыңыз.Мысалы:

    ✅ Мен апта сайынғы тапсырмаларды оқу үшін әр апта сайын сейсенбіге дейін апта сайын платформаға кіремін.
    ✅ Мен нұсқаушымның жұмыс уақытын және онымен қалай байланысу керектігін білемін.

  5. Барлық сұрақтарды «дұрыс» жауаптармен жасаңыз (олар жалғастырмас бұрын курстың не күтілетінімен танысулары керек) 2022-09-05_course-expectations1_EN

Ұсынылатын курстан күтілетін нәтижелер

Жалған қатысу

Онлайн курста толығымен қатысу жоқ. Студенттер тақырыпты дүйсенбіден жексенбіге дейін кешкі уақытта деген сияқты белгілі бір уақытта емес, белгіленген уақыт ішінде оқиды. Егер сіз онлайн оқуға қойылатын талаптарды қоймасаңыз, сіздің студенттеріңіз соңғы рейтингтің аптасына дейін курсты мүлдем елемеуі мүмкін. Курстан не күту қажеттігінің мысалы ретінде, сіз барлық студенттерден апта сайын сейсенбіден кешіктірмей жүйеге кіруді, хабарландыруларды оқуларын, аптаға қойылатын талаптарды түсіну және белгіленген мерзімге дейін тапсырмаларды орындауды күтетініңізді келтіруге болады. Олар мұны істей ме? Олар сіздің не күтетініңізді білгеннен кейін, бұл академиялық адалдық мәселесіне айналады. Содан кейін сіз оларды сәйкесінше бағалайсыз.

Оларды хабарландыруларды оқуға ынталандырудың бір жолы — рейтингтің 5% қамтитын апта сайынғы ұяшық құру. Бұл қарапайым викторина болады, онда сіз олардан тақырыптың жарнамаларын, кіріспелерін және тапсырмалар тізімін оқығанын растауды сұрайсыз. Сіз тақырыпқа кіріспе туралы сұрақты қосу туралы ойлануыңыз мүмкін. Викторина белгілі бір күнде автоматты түрде жабылады, мысалы, сейсенбі күні кешке студенттер уақытында тіркелген жағдайда ғана ұпай жинайды. Қарапайым растау: 2022-09-05_course-expectations2_EN

Толық квиз: 2022-09-05_course-expectations3_EN

Қол жетімділік / Жұмыс уақыты

Оқытушы қатысатын курстарда нұсқаушы көз алдыңда болған кезде жұмыс уақыты болады, бірақ бұл тұжырымдама онлайн курстармен жақсы жұмыс істемейді. Оның орнына, сіз онлайн-кеңес алуға болатын уақытты немесе жұмыс уақытыңызды нақты көрсетуіңіз керек. Мысалы, сіз студенттерге демалыс күндерін қоспағанда, күн сайын сағат 10.00-ден 16.00-ге дейін жауап бере аласыз. Немесе сіз өзіңіздің кеңсеңізде бола аласыз, сонымен қатар дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі күндері сағат 10.00-ден 12.00-ге дейін нақты уақыт режимінде чатқа кіре аласыз. Өйтпеген жағдайда, олар сізге хабарлама жіберуге немесе сіздің жауабыңызды күтіп, түнде сізге қоңырау шалуларына дайын болуыңыз керек.

Курстар кестесі және мерзімдері

Онлайн курстарда дәстүрлі курстардағы сияқты қатаң кестелер мен мерзімдер болуы керек. Студенттер жұмысты орындайды деп күтпеңіз:

  • Егер мерзімдер болмаса
    • 🤔Мысал: Олар барлық тапсырмаларды рейтинг аяқталғанға дейін бір күн бұрын тапсыра алады деп болжайды.
    • 💡Шешім: Барлық тапсырмалардың нақты белгіленген мерзімі болуы керек.
  • Егер сіз мерзімдерді сақтамасаңыз
    • 🤔Мысал: олар тапсырманы уақытында орындай алмайтындарына шағымданды, өйткені олар ауылда болды, отбасылық іс-шарасы болды, компьютері бұзылды, интернеті жоғалып кетті, досы келді және т. б.
    • 💡Шешім: Тапсырманы кешіктіргендері үшін күн сайын 5 ұпайдан максимум 40 ұпайға дейін алыңыз (олардың максималды бағасы 60/100 болады) және екі апталық кідірістен кейін өтінімдерді қабылдамаңыз. Олар мерзімдер мен айыппұлдар туралы алдын-ала білуі керек.
  • Егер сіз оларға шексіз мүмкіндіктер берсеңіз
    • 🤔Мысал: олар кездейсоқ PDF файлды, сіз оны оқымайсыз деген үмітпен жібереді, содан кейін сіз оларды қайтадан жасауыңызды сұрайсыз. Содан кейін олар жобаны өздері жүзеге асыруға тырысады, бірақ ешқандай күш жұмсамайды. Сіз олардан рейтинг аяқталғанша мұны қайта-қайта жасауды сұрайсыз.
    • 💡Шешім: қосымша мүмкіндіктер пайдалы болғанымен, сіз олардың күш-жігерін ажырата білуіңіз керек. Тапсырманы олар сізге қалай өткізетінін бағалаңыз. Егер олар тырысса және сіз олар жақсы нәтижеге қол жеткізе алады деп ойласаңыз, оларға тағы бір мүмкіндік беріңіз. Немесе олар лайықты болған кезде нөлдік немесе төмен баға қойыңыз (мысалы, олар әдейі алаяқтық жасап немесе сізді алдауға тырысқанда). Мұны тек бір рет жасау керек (мүмкін кейбір студенттермен екі рет) сол кезде ғана студент оқиды.
  • Егер плагиаттың салдары болмаса
    • 🤔 Мысал: олар Википедияның толық мақаласын немесе курстасының жобасын жібереді, сіз оларға бірдеңе жібергендері үшін 95/100 қоясыз деп үміттенеді. Содан кейін сіз олардың өздерінің орындауларын сұрайсыз.
    • 💡 Шешім: біреудің жұмысын жіберуге және ол туралы мәлімдемеге (яғни плагиат) автоматты түрде нөл қойылу керек. Плагиат үшін ішінара кредит болуы мүмкін емес. Егер сіз плагиат үшін нөлді бір рет қойсаңыз, олар екінші рет мұндай әрекет жасамайды. Көптеген университеттерде плагиаттың екінші жағдайы олардың курсты автоматты түрде өтпейтіндігін білдіреді, ал плагиаттың үшінші жағдайы университеттен шығаруға әкеледі.