Сонымен, Open edX-тегі бейне курсыңызда бірнеше сағат жұмыс істегеннен кейін соңғы жұмыстар ғана қалды! Сіздің ауыр жұмысыңыздың есесін қайтаратын уақыты келді 🎉 Енді сіз "сапаны бақылау" кезеңіне өтіп жатырсыз, бұл сіздің курсыңыздың минималды талаптарға сай келема жоқпа анықтауға көмектеседі. Біз сіздің курстыңыздың соңғы нобайы дайын деп үміттенеміз.
Сіз өзіңіздің жоспарыңызға осы кезеңнің бірнеше аптаға созылатындығын және бағалаудың әр қадамынан кейін өзгерістерді енгізуді қажет ететіндігін қосуыңыз керек.
Анықтама үшін маңызды құжаттар:
АШЫҚ-ОНЛАЙН КУРСТАР ТУРАЛЫ ЕРЕЖЕ "Д. Серікбаев атындағы ШҚТУ ҚП «ШҚТУ» КЕАҚ 125-I-2022 құжатындағы "4.5 Курстарды бағалау" тармағы үрдісті егжей-тегжейлі сипаттайды.
Әр қадам - сіздің курстың сапасы мен кәсібилігін арттыруға арналған шолу және нақтылау циклін құрайды. Сіз түзетуді қажет ететін тармақтарды іздейсіз, сіздің бета-тестеріңіз сәйкессіздіктерді іздейді, сонымен қатар біз мәселелерді анықтаймыз.
Бұл қадамның мақсаты: Курстың соңғы нұсқасын жасау
Бірінші қадам - курстың барлық талаптарға сай екендігіне көз жеткізу үшін өзін-өзі бағалау формасын толтыру. Біз сіздің курсыңызды өзіңіз бағалағаннан кейін және оны сәйкесінше қайта қарастырғаннан кейін ғана бағалаймыз.
"ШҚТУ "Ашық курстарының" тексеру формасы" құжаты сіздің курсыңыздың ресми бағалаудан өткенін және талаптарға сәйкес келетінін растайтын өзгерістер мен бағалау тарихыңызды тіркейді. Бағалау үдерісінің барлық кезеңінде форма ББО Google дискісінде болады, кейін қалған бағалаушылар (бета-тестер, ББО, сарапшы) оны толтырады. Егер сіз осы форманы толтырсаңыз, сіздің курсыңыз талаптарға сай келеді деп үміттенеміз.
ШҚТУ "Ашық курстарының" тексеру формасы
.
Шынайы өтініш! Бұл құжатты Microsoft Word форматында сақтамаңыз және оны Google дискке көшірмеңіз, өйткені курс немесе бағалау бойынша барлық қатысушылар жасаған барлық өзгерістер бір құжатта сақталуы және бақылануы керек. Кейінірек сіз бұл құжатты бета-тестердің бағалауына мүмкіндік бересіз.
Құжатты қалай толтыруға болады және оған бета-тестердің бағалауына мүмкіндік қалай беруге болатындығы туралы бейне нұсқаулықты көре аласыз : Video
Бұл қадамның мақсаты: Сіз курста жіберіп алған мәселелер мен сәйкессіздіктерді анықтау үшін
Второй шаг - попросить вашего бета-тестера просмотреть ваш курс. Пожалуйста, прочтите раздел на сайте, Партнер, рецензент или бета-тестер? если вы не знакомы с бета-тестированием и той ролью, которую оно играет в процессе разработки.
Бета-тестер, сіздің міндетіңіз - курсты студенттің көзімен қарау және сапаны бақылау туралы пікір беру. Сіз маңызды рөл атқарасыз, өйткені сіз анықтайтын көптеген мәселелер курс авторына түсініксіз болады, мысалы, құжатқа дұрыс емес рұқсаттама беру. Сіз курстың техникалық бөлігін тексеріп, бәрі жұмыс істейтініне көз жеткізесіз, сонымен қатар студентті (курс қатысушысын) алаңдата алатын кәсіби емес материалды іздейсіз. Мысалы, сіз қате жазылған сөздерді, дұрыс форматталмаған мәтінді, түсініксіз нұсқаулықтарды, жұмыс істемейтін сілтемелерді, бейнелерді, дұрыс емес жарияланған Google құжаттарын және т.б. іздейсіз. Сіз өзіңіздің пікірлеріңізді курс авторының өзін-өзі бағалау құжатына енгізуіңіз керек. Сонымен қатар, курсты бағалауға көмектесетін сол құжатта тексеру парағын қолданыңыз.Сонымен қатар, курсты бағалауға көмектесетін сол құжаттағы чек-парақты қолданыңыз.
Бұл қадамның мақсаты: Курстың сапасын және курстың дизайн стандарттарына сәйкестігін растау үшін ББО-ның сараптама комиссиясының курсты ресми қарау және бағалау процесін бастау.
Үшінші қадам - сіз және сіздің бета-тестеріңіз курсты тексергеннен кейін ресми бағалауды бастау керек.
Сонымен, сараптамалық комиссияның басқа екі мүшесі курстың мазмұнын білім беру тұрғысынан қарастырады, өйткені біз пән бойынша маман емеспіз. Комиссия сіздің контент мақсатты аудиторияға сәйкес келетіндігін және оның қажетті білім беру нәтижелеріне сәйкес келетіндігін тексереді.
Құттықтаймыз! Сіздің курс сараптама комиссиясы растау формасына қол қойғаннан кейін https://open.ektu.kz ауыстырылады.
Powered by Grav + with by Trilby Media.
© Copyright 2021, EKTU EdTech | CC BY 4.0 | Licensed under the Creative Commons Attribution 4.0 International license