Кері байланыс стратегиялары

Кері байланыс стратегиялары бөлімі University of Nevada, Reno алынған. Бұл тармақтар кері байланыстың маңыздылығын сипаттайды және сізге көмектесетін стратегияларды ұсынады.

Бағалау - бұл сіздің студенттеріңіз қалай оқитындарының маңызды көрсеткіші. Бағалаудан басқа, кері байланыстың сапасы мен уақытында берілуі студенттердің оқуына, мотивациясына және жетістігіне әсер етеді. Мұнда тиімді кері байланыс беруге арналған бірнеше кеңестер берілген

Жақсы кері байланыстың сипаттамалары

Ньюфаундленд мемориалдық университетінің оқыту және білім беру жөніндегі вице-президенті, доктор Гаван Уотсон ұсынған жақсы кері байланыстың келесі сипаттамаларын қарастырыңыз:

  1. Ерекшелігі: Жақсы кері байланыс нақты және білім алушы максималды нәтижеге жету үшін келесі жолы өзгерте алатын бірнеше элементтерге бағытталған. Жалпылама пікірлерден аулақ болу керек. Жақсарту құралдарымен кері байланыс беріңіз. Білім алушылардың жұмысын бағалау кезінде пікірлеріңізді бағыттау үшін «Не жақсы жүзеге асты?» және «Нені жақсарту керек» деген сиақты сұрақтарды қойыңыз.
  2. Тиімді: Нақты ұсыныстар жіберіңіз және келесі жолы білім алушының бірінші рет «дұрыс емес» істегенін емес, басқаша жасалуы мүмкін екенін атап өтіңіз.
  3. Уақтылы: Ең тиімді кері байланысқа дереу және жиі, бағаланатын жұмыспен нақты байланысты және оны келесі бағалауға қосу үшін білім алушының уақтылы беретін кері байланысы жатады.
  4. Құрметпен: Тиімді кері байланыс жақсы шешімдерді табуға бағытталған, бірақ болашақ шешімдерге назар аударады. Білім алушы жақсы істеген кем дегенде бір нәрсе туралы хабарлаңыз және «Сіз X пен Y арасындағы байланысты көрсетпедіңіз» емес, «Мен X пен Y арасындағы байланысты түсінбедім» және «Мен» сиақты мәлімдемелерді қолданыңыз.

Тиімді кері байланыс туралы жалпы кеңестер

Сіздің бағалау тәсіліңізді ақпараттандыруға және тапсырмалар туралы кері байланыс беруге көмектесетін тиімді кері байланыс туралы Liebold & Schwarz (2015) келесі кеңестер береді.

  • Тұрақты және жиі кері байланыс беріңіз: Тұрақты және жиі кері байланыс беріңіз**: білім алушылармен кері байланыс үлгісін орнату пайдалы болуы мүмкін. Мысалы, апта сайын сәрсенбі күні өткен апта үшін және тағайындалған мерзімнен кейін 72 сағат ішінде.
  • Теңдестірілген кері байланыс беріңіз: Білім алушының жақсы орындағанын, сондай-ақ жақсартуды қажет ететін жерлерді ескеруді ұмытпаңыз. Мысалы, «Кай, APA дереккөзінің дәйексөзін қосу бойынш атқарылған тамаша жұмыс. APA форматы үшін автордың аты-жөнінен кейін және жыл алдында үтір қойыңыз. Анықтама бетіндегі тиісті сілтеме үшін APA дұрыс! Жақсы жұмыс!»
  • Позитивті тонды сақтаңыз: Пікірлердің үштен екісі оң болуы керек және ненің дұрыс екенін көрсетуі керек. Білім алушыға болашақ жұмысын жақсарту үшін түсініктемелерді пайдалануға шабыттандыратын кері байланыс үнін жасаңыз.
  • Ойлауды ынталандыру үшін сұрақтар қойыңыз: Мысалы, «Ұғымды анықтау бойынша атқарылған тамаша жұмыс. Мағынасын нақтылау үшін анықтамадан кейін мақалада қандай тұжырымдама мысалдарын сипаттай аласыз?»