Шолу

Бұл нұсқаулықта бейнеге негізделген оқытуды пайдаланатын толық асинхронды онлайн курстағы оқытудың негізгі әдістерін түсіндіреді. Сіз бұны синхронды сеанстарды қосу арқылы өзгерте аласыз, мысалы, курсты оқыту кезінде Дистанционное обучение.

Курсыңызды қалай басқаруға болатындығы туралы логикалық негіздеме мен ақпаратты оқыңыз.

Логикалық негіздеме

Зерттеулер көрсеткендей, білім алушыларға оқытушы қатысатын курсқа қарағанда онлайн курста әлдеқайда көп қолдау мен кері байланыс қажет. Дәстүрлі курста сіз білім алушыларға оқу материалдарын, материалдарға түсініктеме және сұрақтарға жауап бересіз. Сіз оларға тек оқулық, тапсырмалар мен бағдарлама беріп қойып, олардың бәрін өздері оқып үйренеді деп күте алмайсыз. Сол сияқты, онлайн курста білім алушыларға курс материалдарын қалай оқу керектігін біледі деп үміттеніп, оларға онлайн оқыту әдістерін қолданбай онлайн курс материалдарын жібере алмайсыз.

Студенттеріңізді бағыттаңыз

Сіздің мақсатыңыз — студенттерді курсқа бағыттау және оларға табысқа жету үшін қажетті қолдау көрсету. Сіз оларды құрылымдық оқу ортасын құру және олармен нақты қарым-қатынас жасау арқылы бағыттайсыз. Оларға қол жетімді болу, олармен тиімді және жиі сөйлесу және ұсынылған тапсырмалар туралы тиісті кері байланыс беру арқылы қолдау көрсетесіз

Құрылым - Курсыңыздың құрылымы тақырыптарды немесе апталарды қолдана отырып логикалық түрде орнықтырылған. Содан кейін, тақырыпқа немесе апталық кестеге немесе екеуінің комбинациясына сәйкес автономды болуы мүмкін курстың қарқынын орнатуыңыз керек. Сіздің мақсатыңыз — материалдарға мерзімінен бұрын қол жеткізуді болдырмау үшін олардың курс мазмұнына қашан қол жеткізетінін бақылау. Ең көп таралған тәсілге өздігінен оқу үшін белгілі бір шекаралары бар, нұсқаушысы бар курсты пайдалану.

  1. Собственный темп: Перед просмотром следующих тем учащиеся должны выполнить определенные действия. Использование предварительных требований гарантирует, что все учащиеся полностью пройдут курс до того, как получат доступ к итоговому экзамену. Преподаватель может установить дату начала и окончания курса, но позволяет студентам свободно заниматься в это время.
  2. Под руководством инструктора: Преподаватель открывает темы в соответствии с расписанием курса, например, открывает тему 3 в течение недели 3. Обратите внимание, что он по-прежнему может получить доступ к содержимому, не завершая предыдущие недели или темы. Этот метод хорошо работает, если предыдущие темы не являются необходимыми условиями для последующего содержания.
  3. Под руководством инструктора с собственным темпом: Преподаватель открывает темы в соответствии с расписанием курса, например, открывает тему 3 в течение недели 3. Учащимся по-прежнему необходимо пройти предыдущие темы, чтобы получить доступ к новому содержанию.

Байланыс - Курс барысында студенттермен кері байланыс оранатудың маңыздылығын бағаламауға болмайды. Кері байланыс оларды қызықтыру үшін және оларға көмектесу үшін, сіздің бар екеніңізді білдіру үшін жиі болуы керек. Сонымен қатар, олар бір мәселеде тұрып қалса немесе сұрақтары болса, қайдан көмек алуға болатынын білуі керек. Сондай-ақ, студенттерден не күтетініңіз туралы шатаспау үшін курстың басында курстан не күтетіндерін нақты көрсету маңызды.

Бағалау - Бағалау білім алушылардың жағдайын көрсететін маңызды құрал. Онлайн оқытудағы қалыптастырушы немесе қорытынды бағалар дәстүрлі оқытудағыдан ерекшеленеді. Қазіргі уақытта сіз студенттердің не білетінін бағалай алмайсыз, өйткені қарапайым Google іздеуі оларға кез-келген жауапты береді. Оның орнына, сіз берген ақпаратты қолдану арқылы олардың не істей алатынын бағалауыңыз керек. Плагиатты азайту мақсатында, жобаларыңызды өзгертуге көмектесу үшін "Подготовка к самостоятельной работе учащихся" бөлімін қараңыз. Сонымен қатар, сіз студенттерге материалдарды түсінетіндігін анықтау үшін өзін-өзі бағалау сұрақтарын дайындауыңыз керек.

Кері байланыс - Сіз білім алушылармен жеке кездескен кезде кері байланыс бере аласыз, бірақ онлайн кері байланыс қалдырудың бірдей мүмкіндіктері жоқ. Дегенмен, студенттерге материалды игеріп жатқанын және оны қалай жақсартуға болатынын білу үшін онлайн режимінде кері байланыс беру өте маңызды. Олар нұсқаушысынан өз дағдыларын қалай жақсартуға болатынын немесе қандай жетістіктері бар екендігін білулері керек. Сіздің білім алушыларыңыз өз дағдыларын шыңдау үшін, олардың жағдайын білуі үшін, мазмұнды кері байланыс беру механизмі ретінде Цикл обратной связи формирующей оценки пайдаланыңыз.